Eses1233 Kızlar bebegim emdigi gbi gece gndz bi damlada içse kaka yapıo bez yetiştremyoz dktrda nrmaldir dedi ama bn hc nrml gelmyo bu kadarı bi damlada içse kaka yapyo yeşilimsi
Damlas Eses1233 ayı önemli bebişin. İlk zamanlar yapabilir ama sonrası ishal anlamına gelir. Probiyotik başlayabilir doktor, kaka testi istemeli, alerji var mı araştırılmalı bu durumlarda
TheLatte Eses1233 2 gündür benim bebeğimde öyle anlam veremedim ama normal rengi falan sadece cok sık yapıyo iki gundur 🙄
Eses1233 Deletedmom277 işte sorunda orda doktor normaldr dedi günde 10 defada yapabilir dedi bagırsakları hızlı calısıyo dedi ama nrml deil ya yedigi gbi cıkarması
Melek24 Deletedmom277 probiyotik olarak bioagaia gibi bidimi bizede bunu gaz icin verdiler probiyotik dedi doktor
Deletedmom277 Eses1233 4 gündür böyleyse bilemedim ama normal gelmedi tabi doktorunuz bilir ama başka doktora da gösterin. Hatta gaita ( kak tahlili) isteyin. Yeşilimsi ve diğer yorumda sümüksü olduğunu okudum. Ben olsam İkinci bir doktora giderdim
Melek24 Deletedmom277 pek bi ise yaramiyor yaninda metsilde kullaniyorum ama bugun 1 2 damla zeytinyagida verdim tesekkur ederim cvp icin
Deletedmom277 Melek24 gaza bir çözüm yok. İnan zaman tek ilacı. Ne kullanırsak kullanalım geçmiyor. Bende 1 ay bio ve sapsimlex kullandım ama çokta işe yaramamıştı
Emel16 TheLatte Eses1233 diş çıkarıyor olmasın 4 ayı doldurunca bi gün kızım da hemen hemen o kadar kaka yaptı eresi gün diş çıkardığını farkettim ili gün sonra kontrole gittik orda doktora söylediğimde bu kadar yapması normal değil dedi devam ederse bi ilaç verdi onu kullan dedi ama şükür daha sonra olmadı bir gün öyle bişe yaşadık o da galiba diş çıkarıyor diye oldu
Canimincani Eses1233 çok normal Benim oğlum da yapıyor bazen, doktorunuz da normal demiş zaten. Doktorunuza danışmadan bir şey vermeyin bence.
TheLatte Emel16 yaa benimde aklıma geldi bi postta okumuştum 3 aylıkken belirtisi baslayıp 4 aylıkken dişleri cıkmıs bicok kişinin
S_D Eses1233 3 aylık çocuk için normal geldi bana. Kaka şeklinde değişiklik varmı peki. Sümüksü yada rengi farklı mi ?