Beemom pişmanlık demeyelim de anne için biraz zor bir süreç evet ama sonuç olarak blw yapan bebekler daha erken öğreniyor yemeyi bebek için çok iyi gelişimsel açıdan tabi annenin sabırlı olması gerek dediğiniz gibi baş edebilirse başlanmalı zira cildirmalik olabiliriz 😂😂ben de başlamak istiyorum günde 2 defa temizlik banyo göze alabilir miyim bilmiyorum ama zaten evdeyim başka bir isim yok bebeğimle ilgilenmeyip de ne yapacam diye düşünüyorum