edabolukbasi Elifkurtulduuuu bende onu kullanıyorum 5 günlükten beri 3 ay 18 günlük olduk gaz yapmadı aksine sağlık ocağının verdiği gaz ve kabız yaptı
Elifkurtulduuuu edabolukbasi ya bebegım hep gaz çıkarırken tuvalet yapıyor ama az az hani sadece renk var desem yeri bide ıkınıyor çok gaz çıkarmaya çalışırken normal mi
Elifkurtulduuuu EsraUmut evet saglık ocağı elimizde kalmadı dedi olsaydo da almayı düşünmüyordum kabızlık çok duydum