Herkese hayırlı akşamlar. Kızım 13,5 aylık doğduğundan beri sağ gözü dönem dönem akıp çapaklanıyor, damla kullanıyoruz geçiyor. Bir süre sonra tekrar başlıyor. Doktor kanal tıkalı olsa her zaman olur dedi akıntıyı, şu son 2 gündür çok çapaklanıp akmaya başladı, kapanıyor gözü neredeyse ptesi başka bir doktora götüreceğim, sizlere sorum bu durumu yaşayan anneler var mı bu gözyaşı tıkanıklığı mıdır? Gözyaşı da geliyor o gözden ağlarken ona da dikkat ettim ama neden böyle oluyor bilmiyorum