Kucukprens2 ben normal doğum yaptım alttan dikişim vardı hem üstüne oturduğum için çok acıyordu hemde kabızlık vardı tuvalete çıkamıyordum ıkınma hissi gibi oluyordu acile kontrolüm vardı dikişlerimin koptuğunu öğrendim dikkat etmemi söylemişti biraz geç iyileşecek demişti