Mervekumsal22 biz de 4 aylıkken 2 saat uçtuk. Kalkış ve inişlerde kulakları basınç yapmasın diye emzirin diyorlar ama meme reddi yaşadığımız için emziremedim ben emzik kullandım 😬 normalde telefon, TV baktırmıyoruz ama uçakta huysuzlanınca telefondan video açmıştık biz. Zaten havadayken uyuyorlar genelde