semma007 4. Ay atağı başlıyor bu dönemde meme reddi çok sık yaşanır uyku problemleri huzursuzluk her bebeğin farklı geçer kimi bir kaç gün sürer kimi bir ay biz 3. Ayda meme reddine başladık sadece uyurken emiyordu sonra da öyle devam etti uyanıkken kesinlikle almazdı kızarana kadar ağlardı gece sorunsuz aktif emerdi ayakta emzirmek hafif sallanarak emzirme kolyesi olarak geçiyor büyük renkli dikkat çekici şeylerin olduğu bir kolye tarzı bişey yapın kendinize bebeğin dikkati sizde olsun etrafı keşfe başlıyorlar çünkü bırakmasının nedeni o birde ten tene temas çok önemli sarılın göğsünüze yatırıp üşür diye korkmayın üzerinize bir örtü alın kokunuzla uyusun göğüs pedi kullanıyorsanız atmayın uyurken bebeğin baş ucuna koyun kokusunu alsın