Bizimhikayemiz Benim bebeğimde öyle baya iştahlı kilosuda iyiydi 2 aylıkken hemşire kilolu falan dedi moralimi bozdu doktoruna sordum kilosu gayet iyi kimseye bakma 4 aydan sonra hareketlencek diş çıkarıcak o zaman kilo alımı azalır dedi ve öyle oldu 3. Ayda 200 gr aldı sadece 3 aylıkken 7 kiloydu 2960 doğdu Sen anne olarak anlarsn eğer kusmuyosa kafaya takma her bebek aynı değil iştahsız olmasından daha iyi 😊