Kızlar 19 aylık oğlum önceden el ile yemeyi severken şuan çorba ile beslenmek istyr eskiden tabak elimde peşinden koşardım şimdi eline bişey vermek istediğimde kaçar tabakla kaşıkla yemek ister bende p yüzdn bu aralar hep çorba pilav üstü tavuk felan kısacası kaşık ile besliyorum düzelir mi ya ya da siz her gün düzenli çorba verirmisinz artık ne çorbası yapacağıma şaşırdım ya her gün her gün sabah börek yumurta haşlama ya da kızartma ve ya yoğurt ekmek ne blym bal tereyağı yer öğlen çorba akşam yaptığım yemeği kaşıkla veririm köfte felan gece uyumadan da meyveli muhallebi irmik fellan verir bi saat sonra uykuya geçeriz