Bebeğim 37 günlükken 1 saat içinde 7 kez kustu, bilmediğimiz için hemen hastaneye götürdük, enfeksiyondan şüphelendiler yavruma damar yolu falan açtılar :( herşeyi temiz çıktı, fazla beslenmektenmiş🙄 şimdi umursamıyorum 52 günlüğüz :) yani normalmiş doktoru da öyle söyledi