Sezaryen doğum yaptım bebeğim iri olduğu için ilk doğumum ağrılarımdan kaynaklı hemen korse vs kullanamadım ve ideal kilom 57 şuan 78 kg vermek istiyorum artık göbeğimden kurtulmak istiyorum nasıl yapabilirim aynı zamanda emziriyorum ve sürekli kan şekerim düşüyor doğum yapalı 3 ay geçti bu arada