Gulra geçmis olsun, benim bebeğim 4 aylık bugun ekg çektirdik kalbinde delik varmış 0.9 mm asd dedi doktor ve kendiliğinden kapanma ihtimali cok düşük dedi. Ayrıca akciğerden kalbe giden damarda darlık varmış . Hayati Tehlike yaratmaz korkulcak bisey yok dedi ama benim moralim cok bozuldu cocuk kalbi delik mi yasayacak yani kapanmazsa