Bnmde erken doğum sebebiyle küvetse yattı bebeğim doktor bi ara anne sütü vermeyi kesmişti şişkinlik yapıyor bebekte diye o zaman bana süt ürünlerini azalt demişti belki laktoz intoleransı vardır diye. Şimdi çok şükür tekrar anne sütüne döndük. Küçük olduğundan henüz sindirim sistemi tam gelişmemiş olabilir. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş