Cyerg benim bebeğim 25 aylık ve hâlâ süt aşığı (memeden hiç içmedi ama sütü çok seviyor) ek gıda döneminde çocuğunuz, arada reddetmesi normal. Benimki çoğu zaman reddediyor. Kahvaltı sevmiyor, ana yemek nadiren. Yoğurt hiç yemez, peynir de…Yani bazen düşünüyorum biz mi çok zorluyoruz. Bunlar süt bebesi. Sütü sevmeleri doğal sanırım. Tabi bizler ek gıda da yardımcı olacağız ama süt içiyorsa arada yiyorsa normal sanki?