Tombikdonerartikcokpahali Ay cok renkli degilmi 😂 yani bilemedim ben siyah sevdigim için sanirim böyle düşünüyorum
Nescafemm Tombikdonerartikcokpahali dubletombikdoner @whitechocolatemochaa @Deletedmom_41 @EmineYilmaz @BelaCivciv @TRTCOCUK @TheMomm @Egiskom Kızlar vazgeçtim normalde cıvıl cıvıl giyerim yazları severim ama bi kaç kişide görmüştüm böyle hoşuma gitti bunlarıda görünce kararsız kaldım acaba dedim iyiki sormuşum teşekkür ederim hepinize
begonvilkokusu Of böyle renkli giyecek kadar seviyomusunuz bu hayatı ya 😂 ben niye hep siyah ya niye 😂😂
incitomm Nescafemm ilk baştaki bı tık iyi ama bence başka birşey bakın çok yanar dönerli rengarenk simleri olsa disko topu görünümü olucak daha zarif birşey tercih edin çok daha güzel olucaksiniz 🌺tabi yine karar sizin 🙈😁
antropologanne Nescafemm Ben olsam ilk iki yesilliden birini alirdim, digerleri cok karisik geldi bana.
glcndmr2 Bence kendine yakışacak olanı en iyi sen bilirsin . Bana hiç yakışmayan elbise arkadaşlarıma yakışıyor yada onlar beğenmedikleri bana oluyor. Duruş ve zevk meselesi bence 🙏