Ebru32 Merhabalar anneler sizce yurutecmi hoppalami hangisi daha iyi kullanışlı sağlıklı sizce ben prego bünny yurutec ile baby hope zipzip arasında gidip gidip geliyorum fikirlerimiz söylerseniz sevinirim
sakinolpelincim Ebru32 bizim zıpzıp var da 8 aylık oldu sıkıldı artık binmiyor. Ayakta durma yürüme emekleme çabası da yok. Yürütece koymayı düşünüyorum artık.
SCerenY Ebru32 ben ikisini de aldım bir ona bir buna bindireyim derken gün bitiyordu. Artık 1 yaşında ikisine de binmiyor keşke binse hayat çok rahattı 😂🙈
Aselllll Ebru32 yurutwc daha tehlıkelı bıseykerı cekıyor uzanıp hoppala durduğu yerde ama 8 aylıksa yurutec alın bejım kızım 9 aylıktan sarıyorsun hoppala da kaldırdım
Aselllll Ebru32 hoppalayı 9 aydan sonra kaldırdım devırıyor du prego hoppala vardı bende de ama ben 4 bucuk aylık almıstım bayaelım kolumdu
Kbrbisi28 İkisinide kullandik hatta buyudugu icin sonradan hoppalayi kullanamadik kilosu fazla geldi 🤭10. Aydan sonra onu kaldirdik