RabiyaG şu an hala tadım aşamasında olmanız lazım oturup tabak tabak yemek yemesi beklenemez. Bende aynı dertten muzdariptim hemşiremiz 1 yaşına kadar normal anne sütüne güvenir, 1 yaşında hala yemezse o zaman problem demişti. Ki 10 11 aylık olduğunda doyacak kadar yedi kendiliğinden