[silindi] Merhaba bebeğim 6.5 aylık şimdilik yiyecekleri tek tek versem de artık biraz irmikli yulaflı tariflere geçmek istiyorum, temiz içerikli markalar nelerdir, pekmez olarak hangisini tavsiye edersiniz?
Fatmasasmaz [silindi] makarna lütfen, wefood bunları kullanıyorum. Mamma markasının bebe bisküvisini. Tarhanayı kendi yaptığımızdan kullanıyorum Lbne olarak bionaturel eğer bulamazsam pınar (Migros’larda satıyor) Meyve sebze pazardan mevsimi olanları alıyorum. Yoğurt ve loru kendim türe pastörize günlük süt alıp yarısı ile yoğurt yarısı ile lor yapıyorum. 5 gün öyle kullanıyor. Kuzu kıyma iki kez çekilmiş sıfır yağlı. Küçük küçük paketler halinde her yemeğine bir porsiyon. köy tavuğu aldım haşladım suyundan dolaba koydum. Yemeğine göre içine atıyorum. Göğüs kısmını da kıyma gibi poşetledim. Birde kuzu ilikli kemik yapıyorum yemeklerine kullanıuroım
Fatmasasmaz [silindi] anne sütü alıyorsa ve kilo alımı iyiyse pekmez tarzı şeyler vermek için acele etmeyin. Benim kızım bugün dokuz aylık oldu. Daha bi kez tadımlık verdim pekmezi. Hurma gün kurusu erik incir daha iyi olur.