Yavuzunannesi_ Merhaba bebeğim için meyve suyu yapmak istiyorum. Katı meyve sıkacağım yok ve fikrim de yok kullanıp memnun kaldığınız biraz bütçeme de uygun bir ürün var mı ?
Kubrashnn Yavuzunannesi_ bende bebegıme meyve suyu süt püre vs hazırlamak için vestel mız go aldım. Öeyve sıkacagı deil ama cok iş görür yani meyvesularıda hazırlanıyo. Sporcu blender olarak gecıo meyve ile beraber bi miktar su veya süt veya yogurt koyarsanız mılksak meyveli süt yada öeyve suyu elde ediliyo
Minnikkizz Ozgeruya merhaba makinenizin tam modeli nedir ve kaça veriyorsunuz bende almak istiyorum. Beko markası iyidir eğer anlaşırsak almak isterim
Yavuzunannesi_ Kubrashnn bende de var o şekilde ama henüz küçük pütürlü oluyor biraz benimki yiyemez diye düşünüyorum ondan sadece suyunu yapıp içireyim diye düşündüm
Ozgeruya Yavuzunannesi_ bizim alerjilerimiz vardı her seyi yiyemiyordu kullanamadim şimdide büyüdü o yüzden kullanmıyorum