Merhaba kızlar bebeğim daha 2.5 aylık 2aydan beri meme emmiyor basıyor çığlığı ağlıyor başta Philips biberon kullanıyordum meme reddi yaşamadım ama bebeğimde aşırı gaz problemi olunca kolik biberona geçiş yaptım öyle olunca meme reddi yaşadık bebeğim daha çok küçük ne yapmalıyım,sagiyorum ama sutumde azalıyor böyle olunca ne yapmalıyım yaşayan var mi🥺🥺