GizemCengiz Tabi her bebekte genetige bagli farklilik gosterecektir biliyorum fakat sizlerin de nasil bi sormak istedim. Doktor gelisimi geri vs demedi ama aklima takildi.
Tazeanne53 GizemCengiz takılmasın aklınıza bence🌺 doğduğundan beri ayni persentilde ilerliyorsa ve doktorunuz sağlıklı diyorsa hiç üzülmeyin. İnsanları hele hiiiiiiiç dinlemeyin. Her şartta mutkaka bir fikirleri var. Benim bebeğim de 9 aylık ve biraz tosbik. Buna rağmen neler duyuyorum.
Merveogulgnms GizemCengiz kız bebek ile erkek bebek arasında bıraz da olsa fark oluyo kac kılo ki bebegınız boyu kac. Bence saglıklı olması daha önemli elbette buyuğünce kıloda alır boyu da uzar
GizemCengiz Tazeanne53 doktor normal sinirlarda diyor gerci. Dogdugunda da kucuktu zamaninda dogmadina ragmen
ATC GizemCengiz benim oğlumda 11 kg 72 cm gayet iyi diyorlar sizinki de iyi bence zaten ortalama bu 68 cm olmaları gerekiyormuş en az yani yanlış bilgi vermiş olmuyum öyle hatırlıyorum normal geldi bana
GizemCengiz ATC ya aslinda onemli degil saglikli olsunda ama dogdugundan beri kisa ve geride mi yasitlarina gore diye korktum cevremde de bebegimden kucuk olup iri olan var cunku baya
Deletedmom0102 Ebruuu641 ya burda yazılanlara bakmayın bence sonradan o kiloyu boya atıyorlar . Benim kızım 9 aylıkken 68 cm boyu 10 buçuktu şuan 15 aylık hatta 16 aylık olucak 10 kilo boyuda 80 cm
GizemCengiz Deletedmom0102 umarim oyle olur fakat 10 aylik olduk ve bu ay kontrolumuzde kilo alimi gayet guzeldi 9.700 cikti fakat boyunda hala bi degisim yok 71 cm
Senisan1_ Benim kızım 9 ay 6 günlük 7,5 kg 71 cm. Doğum kilosu 2,770 gr 36 haftalık doğdu. Tüm tahlilleri temiz çıktı. Doktorumuz da normal dedi. Benimde içim rahatladı. Takmıyorum artık kafama
GizemCengiz ATC genetik de etkiliyor tabi ama biz de cok kisa degiliz neyse saglikli olsun gelisimi normal olsunda