berfn normal dogum yaptim ayak ve bacaklarimdaki sislikler ilk gun indi ama smdi yine eski haline dondu bu durumu yasayan varmi
yaybebegi berfn Gözünüz aydın geçmiş olsun ben yaşadım doktorum normal olabilir demişti 2 hafta içindede tamamen normale döndü.