Eşim 5 lt süt almis yarısından fazlasını yoğurt birazinida sütlaç yapmak istiyorum..sütlaç okey de yoğurt yapmam için maya ..yoğurt katiyoruz ya hani evde ekşi el yapımı yoğurt var ondan katsam yapcagim yoğurtta ekşi mi olur ? .güzelce açıkça anlatirmisinz ilk denicem eşimin diline düşmek istemiyorum