Bir-prens-annesiii Meryemp ben almadım eşimin ablası yürüteç kullanmayın dedi diye eşime alalım dediğimde yok almayalım dedi ve almadık ama ileriki aylarda yine böyle devam ederse alırım diye düşünüyorum
Meryemp Nilkusumm hadi yaa hic bilmiyodum e eskiden hep kullanilirdi demekki ozaman allah yardim ediyomus
Meryemp Esengul-Alperen valla cok iyi anlıyorum aynı şeyi bende yaşıyorum hatta artk okadar yoruldum ki artik son care elektirikli dandini aldim o beni biraz hafifletti
Alparslan3413 Bebeğim şuan 6 aylık az az koyuyorum bende yoksa sürekli kucak istiyor işlerimi hiç yapamaz duruma geldim , çok kısa tutuyorum bende bizimkide sevdi ama
Meryemp Alparslan3413 ne quzel yani zarar kismini bilemem ama valla faydasi da cok bence bende kullanmayi dusunuyorum ozamn alti ayda baslariz
Meryemp Alparslan3413 bence kanquru disari cikinca mesela markete vs quzel oluyo koca araba cikarmak kolay olmuyo her zaman ama kanquru bu konu da pratik de ben daha onh da nasl kullanirim tam ogrenemedim benim aldiqim biraz farkli
Lina-2023 Meryemp 6 aylıkken kullanmaya başladım başta kısa tutuyordum içinde. 7 aylık olunca bana bağlılığı arttı. Odada tek başına kalmak istemiyor beni görmeyince başlıyordu ağlamaya. E iş yapçam veya kahvaltısını öğle yemeğini hazırlıcam o içerde tekken yapamıyordum yürütecte mutfakta yanımda duruyordu. Şimdi 8 aylık olduk şu sıralar biraz fazla koymaya başladım çnkü çok hareketlenmeye başladı tek başına odada bırakmak istemiyorum düşecek biyerine bişey olcak die hep gözümün önünde dursun diye yürütece koymaya başladım. Şimdi fıldır fıldır geziyor içinde. Bn nereye gitsem peşimden geliyor
Egiskom Meryemp 6,5 aylık bebeğim 20 gündür falan koyuyorum. Hem o eğleniyor, hem ben rahatladım . Uzman görüşlerine önem veren biriyim ama , ben yürütece saatlerce koymuyorum 10 dk en fazla sonra alıyorum. Bunun da zarar vereceğini düşünmüyorum.
Meryemp @“Egiskom”#p25348005benim fikrim de şu yonde eskiden beri kullanimi cok fazla olan bisey buyuk rahatlik hem cocuk icin hem anne icin evet belki nadir de olsa zararini qoren vardir qerci ben buna hic denk qelmedim