Merhaba anneler, daha önce bebeğimin kulak arkasındaki egzama için post açmıştım, yara görünümü ve sıvı salgısını göğüs ucuma kullandığım doğal içerikli trükid diye bi kremde buldum. Ancak hangi kulagının üzerine yatsa onun arkası yine kızarıyor, ve bu ara bebeğimin başının arkasında da kızarıklıklar var isilik gibi, egzama mı bilmiyorum. Ama bebeğim gece hafif uyanır gibi olsa, ya da gündüz uyutmaya çalışırken ve altını alırken falan elleriyle sürekli yüzünü, kulak arkalarını başını oynayıp duruyor, 3 aylık olduğu için normal kaşıma hareketi yapamıyor tabi ama deli gibi ellerini yüzüne ve kulaklarına sürtüp duruyor ve uykusu dağılıyor, tırnakları azıcık uzamışsa yoluyor çiziyor. Mustela krem yüzüne devam ediyorum ama yine yüzünü ovuşturuyor. Tecrübe ettiğiniz kaşıntıya karşı doğal birşeyler varsa nolur söyleyin. Deli oluyorum.