Mutluebeveyn Kızlar bebeğim 50 günlük sürekli emerken boğuluyor çok korkuyorum emzirmekten usandım sırf bu yüzden biberon veriyorduk öncesinde ondan da içerken boğuluyordu sütüm de tazyikli çok geliyor ne yapmam lazım sizce bu durumda 😥
NmalkoC Mutluebeveyn cok dikkat edin benımde çok tazyikli geliyordu oyuzden bazdn yutamıyordı çok panikliyordım sabaha kadarda kontrol ederdim hep sonra emme refleksi geliştikce düzeliyor ben o durumda olduğunda hemen başını öne doğru eğerdim rahatlardı 4.5 kez başıma geldi 2 aylıkken bidaha problem yaşamamıştık
AselNil Mutluebeveyn yatarak emzirmeyi deneyin aynı şeyi bende yaşadım . Yatıp kızımı yanıma alıp alttan kalan göğsümden emzirdim. Öncesinde biberona Bikaç kere elimle sıkardım emdikten sonra onjda verirdim
Nurannee- İki kaşının arasından parmağımı yukarı doğru çekiyorum. Çok zor bi durum yinede dikkatli olmak lazım