Kızlar bugün kızımda farkettim istemediği birşey olunca sinirlenip kendine vurma yada yapamadığı bir oyun olunca vurma itme gibi eylemler yapıyor.yataktan ağlayarak kalkınca kucağıma alınca birkaç kezde vuruyor uyku sersemi yemek yerken kaşığı hava tutmak için sinirleniyor bunlar başınıza geldi mi gelişiminin bir parçası mı be yapmam lazım evde öyle birşeyimiz de yok tv de kapalı asla izlemiyor ama bugün bu agresifliği dikkatimi çekti