ayfat-23 aynı benim de 53 gün oldu devam ediyor hatta ilk başlarda çok yoktu çünkü doğumdan sonra kürtaj olmuştum tam bir ayın sonunda net bir kanama başladı ve hiç kesilmeden az az devam ediyor parça kalmış olabildiğine işaret edebiliyormuş bazen kürtajım başarısızmıydı diye düşünmeye başladım artık iki kere de başka doktorlara görünmüştüm bir sorun yok demişlerdi anlamadım