Merhabalar yeni doğum yaptım 4 gün önce hastaneden eve geldiğim de vücudun da ödem oluştu sanırım ayaklarım ellerim hep şişti gebelik sürecinde bu kadar şişmemiştim daha önce başına gelen var mı sebebi nedir ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı ne başına gelen varsa ne zaman geçiyor 😓😓