Bfgm Kızım 2.5 aylık son iki aydır hiç bir şey yemiyor havayla suyla büyüyor desem yeridir. Doktor polivit şurup vermisti vitaminleri alsin diye . Yemesi iyiydi o zamanlar vermemiştim şimdi annem o şurup iştahta açar ver dedi ama kullanan var mı ?
zehraaktas Bfgm bizim doktorumuz da verdi o şuruptan kızım kilo alamıyordu o yüzden vermişti aynı zamanda iştah da açıyor dedi ama bizim alerji maması kullandığı için iştah konusunda çok etkisini görmedik ama kilo alımı arttı
kasimonbes Bfgm kizim soguk alginligi oldu 3 gun once doktor verdi vitamin diye hic bilmiyorum İstah actigini ama mama normal yiyor 5 ayligiz