Zeyneppppduygu mrvgry günde 10 kere ishal bele kadar kaka,gürültülü kaka,fışkırarak kusma,hırıltılı solunum,huzursuzluk,gaz sancıları,geçmeyen pişik ,yeşil kaka ,mukuslu kaka ,kılcal kanama gibi kaka vs hepsi vardı 🥹
mrvgry Zeyneppppduygu oy kıyamam yavruya keşke hiç böyle dertleri olmasa, bizim bu kadar belirtimiz yok gürültülü kaka, hırıltı, huzursuzluk, gaz sancısı
Sibelmuc mrvgry Oğluma da 2 aylıkken vermişti fazla uyutuyor.emziriyorsanız sarımsak yutup emzirin benim oğlum grip olduğunda sarımsaklı emzirme kampı yaptık üç gün sürmedi iyileşti. Sarımsak çocukta gaz yapmıyor merak etmeyin. Üçe bölüp yutmuştum ben hap gibi.
mrvgry Sibelmuc nezlesi için sarımsak kürü yapıyorum ama alerji henüz neye olduğunu bilmiyoruz maalesef
AselinAnnesiiiiiiiii mrvgry damlayı kullandığımdan beri alerjik reaksiyon yaşamadım yeni tadıma başladım bi kaç kaşık çorba veriyorum damlayı da veriyorum yine bir sorun yaşamadım az kaldı zaten doktoruna sorup öyle gerekirse devam edicem
Kuzeysmoms Ozgeruya ne için kullanıyorsunuz oğlum 16 aylık resmen gece bu şurubu istiyor verene kadar uykusundan hayır yok bir sağa bir sola dönüyor uykuya geçemiyor şurubu içinde uyuyor
Meerve mrvgry ben oğluma kullanıyorum ama 1.5yasindan itibaren yazdı doktorumuz.alerjisi oldugu için memnunum geniz akintisini kesiyor.buarada ben şurubunu kullanıyorum sizede ayına göre damlasını yazmistir
Yesilerik AselinAnnesiiiiiiiii bizim doktorumuz uzun süre kullanmayın demişti ama çocuk uyku uyumuyor sürekli ağlıyor bir şeye alerjisi var ama ne olduğunu bilemiyorum çünkü damlayı verince ağlaması kesiliyor rahatça uyuyor mecbur kullanıyorum umarım sıkıntı çıkmaz
Yesilerik AselinAnnesiiiiiiiii içim rahatladı teşekkür ederim ben de devam edeyim yoksa çocuk da ben de çok huzursuz oluyoruz