Cnslrsln benim bebeğim 7 aylık , ek gıdaya 6,5 aylıkken başladık nerdeyse bazı nedenlerden kaynaklı gecikti , süt allerjisi olduğu için yoğurt veremedim , daha çok başındasınız yememesi normal korkmayın sadece istikrarlı olun yemese de her gün deneyin . Ben kızımın eline elma , salatalık , havuç gibi şeyler vermeye başladım çünkü yemiyodu o yöntemle başarılı olduk diyebilirim ben öğününü hazırlarken o onları kemiriyo sonra yaptığım püre ve ya çorbaları veriyorum yıyor ama dikkatleri çok çabuk dağılıyo oyunla şarkıyla . Bu arada ben hemşireyim olası bi boğaza kaçma durumunda kendime güveniyorum benim yöntemim buydu 🎈