Şimdi sağlık ocagından geliyorun dün de doktor kontrolümüz vardı bestirona kendim arastırarak basladım ve kilo başina veriyordum 1 buçuk aydır doktor yorum yapmadı söyledigimde ama saglık ocagındaki ebemiz kilosunun 2 katından 2 3 damla fazla seklinde söyledi. Icerigi gereği bu sekilde vermeliymisim aktif madde oranı az gibi bir sey söyledi ben hep kilosu kadar diye okumuştum. Bestiron kullananlar siz kaç damla veriyorsunuz?