Bfgm Merhabalar kızim 2.5 yaşında son iki aydır hiç bir sey yemiyor havayla suyla besleniyor diyebilirim. Çok kilo verdi çok üzülüyorum.. iştahı açılsın diye onerebileceginiz bir şey var mı ? Oyle çok çok yesin değil derdim eskisi gibi yese yeter.
MerveAlaca67 Bfgm benim pğlumda 20 aylık hiçbir şey yemiyor tam olarak siiznki gibi doktor bewity diye iştah açıcı surup verdi hiç bir işe yaramadı bende napcam bilmiyorum yarın doktora götürcem gene
livanurvealpinannesi61 Bfgm bende araştırıp babybomb aldım kullanan herkes memnun. Bize de faydası oldu onun dışında og vitamin Kids macun kullanıyorum oda iştahsızlık demir eksikliğine iyi içinde çinko c vitamini var
Bfgm MerveAlaca67 hay Allah ya eskiden yer miydi? Benim kızımın iştah konusunda hiç sıkıntısı olmadı ama şu son 2 ayda hiç bir şey yemiyor ya
MerveAlaca67 Bfgm Yerdi gayet normaldi ama nerdeyse üç aydır böyle hiçbir şey yediremiyorum sevdigi şeyleri bile yemez oldu