Bebeğim de alerji i olduğunu düşündük hastaneye götürdük alerji testi yaptılar deriden fakat bir şey çıkmadı doktorumuz süt ve süt ürünlerine diyet başlattı ve alerji maması verdi iki gündür alerji maması veriyorum bebeğim de kırmızılıklar artmaya başladı ben de diyet yapmaya devam ediyorum acaba mama yapmış olabilirmi 