Bugün bebeğimi doktora götürdüm kusması vardı dün de kakasında kan gördüm. Alerji için örnek aldılar , 1 haftaya çıkacakmış. Bu arada evolvia r1 mamaya başladık bide kusma için gastrotuss yazdı. 1 saat içinde 7-8 kere aşırı kustu. Acaba mama ya da şurup mu dokundu ? Bu arada dün akşam 2 kere kan görmüştüm bugün hiç kan yoktu