Kızlar bebegim 5 aylık doğduğundan beri mama meme gidiyoruz. Gazlı bebek olduğu için Aptamil confortimil Aptamil presneo sma mama denedik olmadı. En son hipp combiotic mama içiyordu. 1 ay önce onu da reddetti. Şimdi normal Aptamil içiyor. 2 gündür onu da reddetti. Sadece anne sütü istiyor. Ama oda yetmiyor. Sizce yeni mama deneyim mi . Süt arttırıcı herşeyi yapıyorum. Süt yetmiyor. Reddetti derken aç kalıyor su içiyor onu içmiyor. Biceronla sıkıntısı yok. Çünkü anne sütünü biberoa koyunca içiyor