Ben yaklasik 8 aydir kullaniyorum kizim 8,8 kilosu 4 numarada cok fazla sızınti taşma sorunu yasadim ki max 3 saatte bir degistiriyorum 5 numara gectim tasma sizma yapmadi yanlız kullanan anneler farketti mi bilmiyorum zibinlari nemli kaliyor cunku bezde boşluklar var cizgi seklinde sirf bu sebeplerde prima almaya basladim disarida ve uyurken hic degilse garantiye almak istiyor insan☹️