Arkadaşlar normal doğum sonrası anüste çatlak oluştu , lavaboya giderken çok zorlanıyorum özellikle kabız olmamam lazım ama bebeğimi emzirdiğini herşyi de tüketemiyorum , aynı durumu yaşayan oldu mu ? Merhem verdi genel cerrah onu kullanıyorum ama aynı durumdayım 😥