Anneyimm1 Aslında gerçekten çok faydası varmış ama bizimki Prematüre bir bebek olduğu için zamanında 34 haftalık doğdu Bundan dolayı Doktorunuz izin vermemişti Ben de doktorumuzu dinlemiştim şimdi 8,5 aylığı çok şükür gelişiminde hiçbir problemimiz yok fakat melenjit aşısı olduğumuz için biraz Tedirginim açıkçası doktorumuz bir hafta sonra götürebilirsin dedi ama işte anneye yüreği bilemedim