Arkadaşlar bebeğim 2 haftalık, hem mama hem kendi sütümden veriyorum yetmediği için. Her 3 saatte bi önce emzirip sonra mama veriyorum 50-60 cc. Doktor böyle yap dedi ama sabah öğle ve gece versem mamayı daha etkili olmaz mı beni daha fazla emmesi açısından? Siz nasıl yapıyorsunuz?