Bebeğimin 9. Ayında kan testi verdik kilo alımı yavaştı hormonlarına falan da bakıldı. Doğduğunda normal olan serbest T4 hormonu düşmüş böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Doktor yanlışlık olabilir diye tekrar bakacak p.tesi çıkacak sonuçlarımız duruma göre ilaç başlatacakmış. Böyle bi durumla karşılaşan var mı mesela ne kadar süre ilaç kullandı.