-serdar1987 Kızlar ek gıdaya başlamadan veriyordum alışsın diye mümkün değil içmiyor nasıl alıştırdınız
Suleyy -serdar1987 aynı 6 aylıkken aşladık ek gıdaya asla su içmiyo ne yaptysam bide kabız olmaya başladı mecbur içmesi lazım ama malesef içiremiyorum
Jsjshsh -serdar1987 bebek bardaklarıyla denediniz mi acaba ben onunla veriyorum çok ilgisini çekiyor içiyor