Sevvalparslan Bir aydır baktım bi türlü karar veremedim dediğiniz gibi seçenek az sadece pantolon ya da eşofman 😂 bi askılı pantolonlar ile gömlek almayı düşündüm ama oturmadığı ve yürümediği için üzerinde hoş durmaz diye düşündüm normal sweat eşofman takımı aldım o tarz şeyleri daha çok yakıştırıyorum ☺️ 