mel1900 Birevladaemanetci Evet. Ben pullu kordon da kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Sadece muhafaza ederken dikkat etmek lazım pulları eziliyor.
Melis1706 Birevladaemanetci Benim gorumcem bu celik ilekliklerin altinini aldi kelepceli ince cok zarif duruyor gunluk kullaniyor
Hkshkshsk Birevladaemanetci ne alırsan al değer kaybediyor satınca ama bunlarda o yok hem daha güzel ben çok beğendim kendime gorumceme bizim gelinede aldım
Atailknur Birevladaemanetci aynen baya kalındı ve düşmüş. Çok üzüldüm ders oldu bir daha öyle takıya para vermem. Elime para geçse direk bilezik alırım bundan sonra gerçi hayalde..
berkinannesi_ Birevladaemanetci Samanyolu kullanıyorum çokta memnunun 20 gr sağlam duruyor hiç çıkarmıyorum