Taelif Yok ağrı kesici ateş düşürücü için vermedi soğukalgınlığı ilacı zaten grip gibi belirti verince verdi ama hiç ateşi de olmadı ben zaten parol veriyorum bu ilacı kullanmaktan yana değilim zaten spreyleri oğlum yaptırmadığı için mecbur verdim 5 gün kullandım sadece artık son çare kullandım verdiyse de bir bildiği vardır diye son ana kadar kullanmamıştım aslında ama dediğim gibi çaresizlikten artık istemeye istemeye