birazebruli Bebeğim iki aylık dün aşı oldu üç tane çok huzursuz doğru dürüst uyumuyor bir yeri mi ağrıyor acaba yoksa aşıdan mı kestiremiyorum.2.ay aşılarını olduktan sonra sizin bebeğinizde de farklı etkisi oldu mu
Zerdalicekirdegi birazebruli bizde bugün olduk o aşıları şuan çığlık kıyamet çok huzursuz ne yapacağım bilmiyorum kolu ağrıyor galiba yavrumun . Karpol şurup vermeyi düşünüyorum sizde durum nedir
irva birazebruli Calpol verebilirsiniz bir çay kaşığı.Ağrısı vardır ateşi çıkmasını beklemenize gerek yok.Calpol ağrı kesici de içerir bu arada.
Tansukiz birazebruli sabah ve akşam bir çay kaşığı calpol içirdim çok da bir huzursuzluğu olmadı normal bir günümüz gibi geçti öyle ateşi de çıkmamıştı sanırım her bebekte farklı reaksiyon gösteriyor calpol un da etkisi olabilir
birazebruli Aynen sürekli ağlıyor normalde gaz sancısı da var o mu diyorum ama ıkınmıyor da. ateşi 38e yükselmeden ateş düşürücü vermeyin dediler ateşi de yok bilmiyorum şurup versem mi