minikkiz_ bence çok gereksiz. Haftaya 1 yaşına girecek hala kullanmadık. Tutunup gitmeye korkuyor aniden düşme durumu çok oluyor çünkü. Önündeki oyuncaklarla oynaması max 15 dakika. Aldığım en gereksiz şeymiş. Ablamın kızına saklıyorum yoksa verirdim size. Oyalanması için ona koyarsanız bir dk olsun yanından ayrılmamanız gerekir. Yine de size kalmış tabi alıp almamak