ezgislifeburda biz oğlum 6aylıkken bi termal otele gitmiştik, havuzlu odasını tercih etmiştik. Oğlumuda kolluk ve simit almıştım boyunluk bulamamıştım son ana denk gelmişti birden verilen bi tatil kararıydı o yüzden boyunluk sipariş etmiştim ama yetişmemişti, dışarda da bulamamıştım o kısıtlı vakitte. Kollukla da simitlede kendi başına duramamıştı havuzla. O yüzden hep benim kontrolumde kucağımda birlikte girdik. Kendim koltuk altlarından tutup yüzdürdüm suya batırdım çıkardım. Çok güzel çok eğlenceliydi ama boyunlukla kendi durabilirdi sanırım. O yüzden sizde boyunluk tercih edin derim. Havuzada havuz beziyle sokmuştuk mayo falan giydirmemiştim sadece bezle. Şimdiden güzel keyifli iyi tatiller size de🥰🌸