Merhaba anneler, bebeğim 3 kilo doğdu şu an 3 aylık ilk iki ay kilo alımı normaldi fakat bu ay 500 gram kilo almış boyu çok şükür uzun bi bebek. Doktorumuz kilo alımının biraz az olduğunu söyledi . Mama ve anne sütü ile devam ediyoruz. Ancak iki saatte en çok 90 cc mama içirebiliyorum biberonu dili ile ittiriyor. Aptamil kullanıyorduk gaz problemi yüzünden doktorumuz hipp önerdi ama onu asla içmedi. Sizlere sorum mama takviyesi ile devam eden annelerimiz hangi mamayı kullanıyorsunuz kilo alımının biraz artmasını istiyorum.